Not able to connect with my email

Not able to connect with my email
0

#1

Hello, I used Senstroke on iOS before. Now I move to Android. But it ask to register: email and password. I never need to use an email and password for iOS. I use an email in this forum. But When I enter my email in Senstroke, it says that this email is already in use. Help Please !!


#2

Hi,

We recommand you to try the procedure of forgotten password into the Android app.
You will get an email and then you will be able to update it.


#3

Hello, in the login screen I doesn’t see any link to reset the password.


#4

@Clement is gonna show you the way


#5

J’ai réussi à modifier mon mot de passe depuis l’interface : https://api.senstroke.com/users/sign_in
Je peux donc accéder à l’application sur Android.

Toutefois je vous souligne un bug sur votre bouton du formulaire de réinitialisation après avoir cliqué sur Changer mon mot de passe du courriel reçu ce matin “Instructions de réinitialisation du mot de passe”.

Le code de style s’affiche à la place du bouton.
<span class=“translation_missing” title=“translation missing: fr.devise.passwords.edit.characters_minimum”>Characters Minimum</span>


#6

Bonjour @jftell heureux de voir que votre soucis à été résolu.
Merci également pour le retour nous allons regarder ce soucis.