Share us your video

Hi,
We would love to see your performances with Senstroke.
Feel free to send us your videos so that we can share them on our social media platforms and promote your talents :grin::drum:

The Redison Team

Here is the first one : https://www.facebook.com/Redisonofficial/videos/183793395859867
It’s not a cover or a drum performances, but more a demo of the potential of this tool.
I know, I’m not impartial! :laughing:

1 Like

This is the second one from one of our client : https://www.facebook.com/hel.trojmanhel.trojman/videos/1599298090170007/UzpfSTEwOTUyNDY4MjM5MDczMTE6MTg1MTM2NjEwODI5NTM3NQ/ (French talking :clipperton_island:) but even if you don’t speak french, as you can see this is a great demo of how you can use your sensors on a real drumset.

Don’t be shy, share us yours !

Bonjour, sauriez vous sortir une vidéo plus "complÚte " que ce soit de la configuration au reste ?
Merci :slight_smile:

Bonjour,

On s’en occupe la semaine prochaine :slight_smile:

A bientÎt pour vos démos alors !

Ca vous aide?

cette vidĂ©o m’a tuĂ©!
c’est ce que je faisais et ça ne fonctionnait pas
 en mettant snare à ma gauche et cymbale à ma droite puis en frappant main droite/main gauche sur la snare, j’avais les 2 sons!
maintenant lors de la config d’un pad, je commence “frappe main droite” et dĂšs que c’est Ă©crit main gauche sur l’app, je passe “frappe main gauche”.
j’ai rĂ©ussi Ă  configurer toute ma batterie Ă©lec correctement et uniquement de cette façon.

bonjour @wEscO,

Sur quel téléphone avez vous rencontré ce problÚme ?

Cordialement,

Clement

salut, iphone 7 Ă  jour.

bonjour @wEscO,

merci bien pour cette information.

Here is a quick test of mine of Senstroke :grin:
I’m having a lot of fun with these so far!
I’d love to see some option to change individual sounds or even use custom sounds in the future :slight_smile:

2 Likes

Hey,
Here are some new cool videos of our community, feel free to share yours !

See you

Here is a new video with our partner Aysha Djellel !